Bregninge kirke - Forside

Velkommen til Bregninge Kirke på Tåsinge. 25-03-2018 kl. 1000. Gudstjeneste i Bregninge kirke ved Per Aas Christensen. 25-03-2018 kl. 1600. Palmesøndag De 11 læsninger Oplæser Per Aas Christensen, Kor Koralkoret og Madrigalkoret, Orgel Niels Koll. Bregninge kirke er en af de danske kirker, der har flest. Besøgende. Den ligger smukt på toppen af Tåsinge, og fra tårnet er der en fantastisk udsigt over det sydfynske øhav og Svendborg. Besked fra kirkegårdens personale.

OVERVIEW

The web site bregningekirke.dk presently has an average traffic classification of zero (the lower the better). We have traversed nine pages inside the web site bregningekirke.dk and found five websites linking to bregningekirke.dk.

BREGNINGEKIRKE.DK TRAFFIC

The web site bregningekirke.dk is seeing alternating levels of traffic throughout the the year.
Traffic for bregningekirke.dk

Traffic ranking (by month) for bregningekirke.dk

Traffic ranking by day of the week for bregningekirke.dk

Valdemars Slot

Åbent hver dag fra kl. Slottet holder lukket fra d. Horror Nights ved Valdemars Slot. Hver fredag og lørdag i Oktober.

WHAT DOES BREGNINGEKIRKE.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of bregningekirke.dk Mobile Screenshot of bregningekirke.dk Tablet Screenshot of bregningekirke.dk

BREGNINGEKIRKE.DK SERVER

Our crawlers revealed that a single root page on bregningekirke.dk took one thousand four hundred and three milliseconds to come up. We could not observe a SSL certificate, so in conclusion our parsers consider bregningekirke.dk not secure.
87.48.171.8

We found that bregningekirke.dk is using the Apache os.

Bregninge kirke - Forside

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web site states the following, "Velkommen til Bregninge Kirke på Tåsinge." I noticed that the web site also stated " Gudstjeneste i Bregninge kirke ved Per Aas Christensen." They also said " Palmesøndag De 11 læsninger Oplæser Per Aas Christensen, Kor Koralkoret og Madrigalkoret, Orgel Niels Koll. Bregninge kirke er en af de danske kirker, der har flest. Den ligger smukt på toppen af Tåsinge, og fra tårnet er der en fantastisk udsigt over det sydfynske øhav og Svendborg."

ANALYZE SIMILAR BUSINESSES

. Restaurant Bregninge Mølle . Forside

Restaurant Bregninge Mølle - Kirkebakken 19 - 5700 Svendborg - 62 22 52 55. Velkommen til Restaurant Bregninge Mølle. Vi holder vinter lukket til d. Men vi tager telefonen hver dag mellem kl. Så ring allerede nu og bestil til forårets arrangementer. Bregninge Mølle, kan skrive sin historie 300 år tilbage, nærmere bestemt den 10. 45 62 22 52 55. Velkommen til Restaurant Bregninge Mølle.

Клуб исторической реконструкции Brego-weard

29 июня - 5 июля 2015 в Подмосковье будет проходить фестиваль Krieg und Craft. Наш клуб планирует принять в нем участие. Подробно написано о месте проведения фестиваля, а так же можно получить информацию о программе мероприятия. В нашу группу добавлен альбом Forest Troopers Patrol 2014. 20-21 сентября, наш клуб принял участе в мероприятии Forest Troopers Patrol 2014. Посвященному закрытию сезона 2014 года.

Reparaturen-Service

Ich melde mich per Mail.